Veelgestelde vragen

Hier kunt u antwoorden op eventuele vragen vinden. Staat uw vraag er niet bij, mail ons dan gerust, wij beantwoorden uw vraag zo snel mogelijk.

Veelgestelde vragen


  • Op Rotterdam Airport wordt u opgehaald op de tweede rijbaan voor de hoofdingang.

    Deze informatie is ook bijgevoegd bij uw bevestigingsmail inclusief plattegrond, foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze informatie ooknaar uzelf of een relatie mailen. Klik hier voor zowel de Nederlands als Engelse versie van onze ophaalprocedures.

  • Op Schiphol wordt u standaard opgehaald bij Vertrekhal 1 Deur H. Komt u naar buiten bij een andere deur bij de vertrekhal, meldt u dit dan even, dan halen wij u daar op.

    Het is ook mogelijk bij de Gate of het Meeting Point opgehaald te worden tegen een meerprijs van 15,- euro.

    Deze informatie is ook bijgevoegd bij uw bevestigingsmail inclusief plattegrond, foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze informatie ook naar uzelf of een relatie mailen. Klik hier voor zowel de Nederlands als Engelse versie van onze ophaalprocedures.

  • Ja, dit is mogelijk.

    Begin de reservering met het start-adres en klik vervolgens op verder. Op de tweede pagina van het reserveringsformulier kunt u extra adres(sen) invoeren. U ziet dan direct de meerprijs. U kunt de reservering hier eventueel afbreken zonder dat hij verzonden wordt.

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wij staan met een naambord voor u klaar bij het Meetingpoint.
    Ophalen bij het Meetingpoint brengt 15,- euro meerkosten met zich mee.

    Deze informatie is ook bijgevoegd bij uw bevestigingsmail inclusief plattegrond, foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze informatie ook naar uzelf of een relatie mailen. Klik hier voor zowel de Nederlands als Engelse versie van onze ophaalprocedures.

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wij staan met een naambord voor u klaar bij de Gate.
    Ophalen bij de Gate brengt 15,- euro meerkosten met zich mee.

    Deze informatie is ook bijgevoegd bij uw bevestigingsmail inclusief plattegrond, foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze informatie ook naar uzelf of een relatie mailen. Klik hier voor zowel de Nederlands als Engelse versie van onze ophaalprocedures.

  • Ja, dit is mogelijk.

    U kunt vooraf bij het maken van uw reservering betalen met uw creditcard. Ook kunt u achteraf bij de chauffeur in de taxi betalen met uw creditcard. U kunt deze keuze zelf maken aan het einde van uw reservering bij het overzicht.


  • Ja, dit is mogelijk.

    U kunt vooraf bij het maken van uw reservering betalen met uw pinpas. Ook kunt u achteraf bij de chauffeur in de taxi betalen met uw pinpas. U kunt deze keuze zelf maken aan het einde van uw reservering bij het overzicht.

  • Nee, er wordt niet gecombineerd.

    U krijgt altijd uw eigen taxi geen deeltaxi, tenzij u dit zelf invult in het reserveringsformulier bij extra op te halen adres(sen).

  • Nee, de prijzen zijn per taxi of taxibus.

  • Taxivervoer is vrijgesteld van de wettelijke verplichting een kinderzitje /maxicosi te moeten gebruiken.

    Kinderen t/m 2 jaar mogen los op de bank of op schoot vervoerd worden.
    Kinderen ouder dan 2 jaar moeten op een zitplaats in de gordel.

    Kinderen t/m 2 jaar tellen niet mee als passagier wanneer ze op schoot worden vervoerd. Zitten ze in een kinderzitje/maxicosi dan tellenze wel mee als passagier.

    AC Taxi levert zonder meerkosten één of meerdere kinderzitjes. Voor het gebruik van een maxicosi wordt een meerprijs van 10,- euro per enkele reis gerekend.

    Het is uiteraard toegestaan kosteloos uw eigen kinderzitje of maxcicosi te gebruiken.

  • U betaalt vooraf via de website of achteraf in de taxi. U kunt deze keuze selecteren bij het maken van uw reservering. U kunt zowel vooraf als achteraf in de taxi gebruikmaken van zo goed als alle reguliere betaalmogelijkheden (Pin/creditcard/contant/Ideal/op rekening).

  • Op rekening rijden is mogelijk, u geeft dit aan bij maken van uw reservering.
  • U kunt na het maken van uw reservering vooraf betalen met Ideal, creditcard of Paypal.

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wanneer u minimaal 8 uur voor aanvang van uw rit inlogt in uw account, dan kunt u de reservering zelf annuleren of aanpassen. Heeft u de rit vooraf betaald dan wordt het bedrag binnen 48 uur na annulering weer bijgeschreven op uw rekening. 

     

  • Wanneer u binnen de tijdspanne van 12 uur voor aanvang rit annuleerd kan dit niet meer via de website. Wij adviseren u direct telefonisch contact op te nemen. Over het algemeen annuleren wij de rit alsnog kosteloos voor u tenzij er al kosten gemaakt zijn door bijvoorbeeld al onderweg te zijn of al een extra chauffeur ingeroosterd te hebben.

Schiphol taxi reserveren vanuit heel Nederland

Wij brengen u naar Schiphol vanuit heel Nederland, met name de randstad (Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht). Wij halen en brengen u naar Schiphol met onze A klasse taxi’s en taxibussen. Service en kwaliteit staat voorop. Uzelf of uw relaties kunt u met een gerust hart door ons laten vervoeren en eenmaal via onze website geboekt heeft u er geen omkijken meer naar.

Taxi reserveren