Veelgestelde vragen

Hier kunt u de meeste antwoorden op eventueele vragen vinden, staat uw vraag er niet bij mail die dan even via het contactformulier te vinden onder contact in het hoofdmenu.

Veelgestelde vragen


  • Op Rotterdam Airport wordt u opgehaald op de tweede rijbaan voor de hoofdingang.

    Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond, foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen door in het hoofdmenu naar ophaal procedures te gaan. (zowel in het Nederlands als in het Engels)

  • Op Schiphol wordt u standaard opgehaald bij Vertrekhal 1 Deur H. Komt u helemaal bij een andere deur boven bij vertrek uit meld dit even dan halen wij u daar op.

    Het is ook mogelijk bij de Gate of het Meeting Point opgehaald te worden tegen een meerprijs van 15,- euro.

    Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen door in het menu naar ophaal procedures te gaan. (zowel in het Nederlands als in het Engels)

  • Ja, dit is mogelijk.

    Begin de reservering met het start adres op de home pagina en klik vervolgens op reserveren. Op de tweede pagina van het reservering formulier kunt u het bijkomende adres(sen) invoeren u ziet dan direct de meerprijs. (U kunt de reservering hier eventueel afbreken zonder dat hij verzonden wordt)

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wij staan met een naambord klaar bij de Meetingpoint.
    Hier zijn wel 15,- euro meerkosten aan verbonden.

    Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen door in het menu naar ophaal procedures te gaan. (zowel in het Nederlands als in het Engels)

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wij staan met een naambord klaar bij de Gate. Hier zijn wel 15,- euro meerkosten aan verbonden.

    Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.
    U kunt deze ook even los naar uzelf of een relatie mailen door in het menu naar ophaal procedures te gaan. (zowel in het Nederlands als in het Engels)

  • Ja, dit is mogelijk.

    U kunt vooraf bij het maken van de reservering betalen met uw creditcard of achteraf bij de chauffeur in de taxi betalen met uw creditcard. U heeft de vrijheid deze keuze zelf te maken aan het einde van uw reservering bij het overzicht.


  • Ja, dit is mogelijk.

    U kunt vooraf bij het maken van de reservering betalen met uw pinpas of achteraf bij de chauffeur in de taxi betalen met uw pinpas. U heeft de vrijheid deze keuze zelf te maken aan het einde van uw reservering bij het overzicht.

  • Nee, er wordt niet gecombineerd u krijgt altijd uw eigen prive taxi. (geen Deeltaxi) Tenzij u dit zelf invult in het reservering formulier als extra op te halen adres(sen).

  • Nee, de prijzen zijn per taxi of taxibus.

  • Taxivervoer is vrijgesteld van de wettelijke verplichting een kinderzitje /maxicosi te moeten gebruiken.

    Kinderen t/m 2 jaar mogen los op de bank of op schoot vervoerd worden.
    Kinderen ouders dan 2 jaar moeten op een zitplaats in de gordel.

    Kinderen t/m 2 jaar tellen niet mee als passagier wanneer op schoot, wel als in kinderzitje/maxicosi

    Echter AC Taxi levert zonder meerkosten de mogelijkheid bij uw reservering één of meerdere kinderzitjes aan te vragen. Voor het gebruik van een maxicosi wordt een meerprijs van 10,- euro per enkele reis gerekend.

    Het is uiteraard toegestaan kosteloos uw eigen kinderzitje of maxcicosi te gebruiken.

  • U betaalt vooraf via de website of achteraf in de taxi u kunt deze keuze selecteren bij het maken van uw reservering. U kunt zowel vooraf als achteraf in de taxi gebruikmaken van zo goed als alle reguliere betaalmogelijkheden.

    Op rekening rijden is ook mogelijk dit geeft u aan bij maken van de reservering. (U wordt hiervoor in de gelegenheid gesteld in het reservering formulier.)

  • Op rekening rijden is mogelijk dit geeft u aan bij maken van de reservering. (U wordt hiervoor in de gelegenheid gesteld in het reservering formulier.)
  • U kunt na het maken van een reservering op de website aan het einde vooraf betalen met Ideal of credit card Paypal en alle andere gangbare betaalmogelijkheden.

  • Ja, dit is mogelijk.

    Wanneer u minimaal 12 uur voor aanvang van de rit inlogt op uw account kunt u de reserveringen zelf annuleren of aanpassen. Van reserveringen die geannuleerd worden die vooraf voldaan zijn wordt het bedrag binnen 48 uur weer bijgeschreven op uw rekening. 

     

  • Wanneer u binnen de tijdspanne van 12 uur voor aanvang rit annuleerd kan dit niet meer via de website. Wij adviseren u direct telefonisch contact op te nemen. Over het algemeen annuleren wij de rit alsnog kosteloos voor u tenzij er al kosten gemaakt zijn door bijvoorbeeld al onderweg te zijn of al een extra chauffeur ingeroosterd te hebben.

  • Ja dit kan, vul het eerste adres in op de homepage en vervolg uw reservering bij extra opties kunt u de extra adressen invoeren.

Schiphol taxi reserveren vanuit heel Nederland

Wij brengen u naar Schiphol vanuit heel Nederland, met name de randstad (Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht). Wij halen en brengen u naar Schiphol met onze A klasse taxi’s en taxibussen. Service en kwaliteit staat voorop. Uzelf of uw relaties kunt u met een gerust hart door ons laten vervoeren en eenmaal via onze website geboekt heeft u er geen omkijken meer naar.

Taxi reserveren